Kerülj a Google kereső élére, és szerezz még több ügyfelet!

Google Hirdetéskezelés

Megtervezem és elkészítem az ügyfeleidre hangolt Google hirdetéseidet.
google ads hirdetés kezelés

Így csinálom!

Ilyen Google hirdetéseket készítek

Tűpontosan célzott

A hirdetéseid létrehozása előtt megismerem a célközönséged jellemzőit, majd ezek ismeretében célzom meg őket a hirdetéseiddel. Csak azok számára jelenhet meg a hirdetésed, akik potenciális ügyfeleid lehetnek.
f

Folyamatosan tesztelt

A hirdetéseid beállításait folyamatosan tesztelem, az egyes beállításokat megversenyeztetem egymással, és monitorozom, hogy melyik beállítás hozza a legjobb eredményeket.

Megtérülő

Pontosan mérem a hirdetésekre elköltött összeget, valamint a hirdetésekből származó ajánlatkéréseket. Ezáltal meg tudom mondani, hogy hány forint egy ajánlatkérés, ügyfél megszerzése.

Szerteágazó

A Google hirdetéstípusok teljes palettáját biztosítom számodra a normál szöveges hirdetésektől, a képes és videós remarketing hirdetéseken át, egészen az shopping kampányokig.

Repülj a Google kereső élére, és szerezz még több ügyfelet a célközönségedre szabott hirdetésekkel!

Ismerd meg…

Google Ads Hirdetés előnyei

Kattintás alapú fizetés

A Google keresőjében megjelenő hirdetésekért nem kell fizetned, csak akkor, ha valaki rá is kattint a hirdetésre, és ezáltal eljut a weboldaladra.

Jól célozható

Csak azok számára, jelenik meg a hirdetésed, akik épp a te termékedet vagy szolgáltatásodat keresik.

Több hirdetési csatorna

A Google, a keresője mellett több 1000 partner weboldalon, valamint a saját eszközein (Gmail, YouTube) biztosít helyet a hirdetések megjelenésére.

Mérhető

Mennyit költöttél? Ebből hány vásárlód érkezett? Milyen áron? Rengeteg statisztikai adat elérhető a hirdetések elemzése, fejlesztése érdekében.
Z

Kontrollálható

Teljes felügyeleted van a hirdetéseid felett. Megszabhatod a hirdetési keretet, a kattintási árakat, a megjelenések idejét, rengeteg egyéb tényezőt.

Hatékony

A világ leglátogatottabb oldala a Google. Mindenki, többek közt a te ügyfeleid is azonnal a Google keresőhöz fordulnak, ha információra vágynak.

Próbáld ki a Google hirdetésekben rejlő lehetőségeket, és csak a potenciális ügyfelekért fizess.

Válassz csomagot!

Google hirdetéskezelés árak

Google Ads Basic

30.000 Ft/hó-tól*

Kisebb weboldalak számára ideális, akik 2-3 szolgáltatást hirdetnének a Google keresőben.

 

  • Hirdetési fiók létrehozása
  • Kulcsszókutatás
  • Google Keresési kampány (3-4 hirdetéscsoport)
  • Hirdetésszövegek megírása
  • Hirdetésbővítmények beállítása
  • Google Analytics összekötés
  • Konverziómérés
  • Havi hirdetés optimalizálás
  • Weboldal fejlesztési javaslatok
  • Havi riportok, jelentések
  • Rendszeres kapcsolattartás
  • 22.500 Ft értékű kupon

Google Ads Pro

50.000 Ft/hó-tól*

Nagyobb termék vagy szolgáltatás kínálattal rendelkező weboldalak, webáruházak számára lehet ideális.

 

  • Basic csomag tartalma +
  • Google Keresési kampány (5-8 hirdetéscsoport)
  • Google Display kampány
  • Google Remarketing kampány
  • Rendszeres kísérleti kampányok

Google Ads Master

80.000 Ft/hó-tól*

A Google Ads nyújtotta lehetőségek teljes kiaknázása, több kampánytípus összehangolásával.

 

  • Pro csomag tartalma +
  • Google Keresési kampány (9+ hirdetéscsoport)
  • YouTube kampány
  • Shopping kampány
  • Dinamikus Remarketing kampány
  • Alkalmazás Promóciós kampány

*A fenti árak tájékoztató jellegűek. Pontos, személyre szabott árajánlatot a weboldal és az igények ismeretében tudok adni.

Felkeltette valamelyik csomagunk az érdeklődésedet? Kérj pontos árajánlatot elérhetőségeimen.

A teljes eszköztár…

Google hirdetés típusok

Keresési hirdetés

A legnépszerűbb hirdetési forma. A Google keresőjének első oldalán megjelenő szöveges hirdetések. A hirdetések célzása kulcsszavak alapján történik.

Display hirdetés

Képes és videós hirdetések, amelyek a Google partner weboldalain, valamin olyan eszközökön jelenhetnek meg, mint a Gmail, YouTube, Google Play.

Remarketing hirdetés

Ki ne ismerné azokat a hirdetéseket, amelyek egy termék vagy szolgáltatás megtekintése után követnek minket? Üdv a remarketing világában.

Videós hirdetés

Szintén nem lesz ismeretlen számodra a YouTube videók előtt és közben megjelenő hirdetések.

Shopping hirdetés

Webáruházakra optimalizált termékhirdetés, amely egy adatbázisból dolgozik, így akár a termékeid frissítésével együtt frissülhetnek a hirdetéseid.

Alkalmazás promóciós hirdetés

Mobil applikációk hirdetése, egyéb mobil appokban. Célozd meg a felhasználókat akkor, amikor épp mobiljukat használják.

Érdekel, hogy melyik hirdetéstípusok lennének számodra a leghatékonyabbak? Konzultáljunk díjmentesen!

Várom megkeresésed!

Kapcsolatfelvétel menete

A megkeresésedet követően pár órán belül felveszem veled a kapcsolatot, az általad megadott elérhetőségeken.
w

Konzultáció

Feltérképezem az igényeidet, a weboldaladat valamint a termékedet, szolgáltatásodat, és megválaszolom a felmerülő kérdéseidet.

Árajánlat

A konzultáción szerzett információk alapján elkészítem a pontos árajánlatot, ami tételesen tartalmazza a rendszeres havi munkafolyamatokat.

Tervezés

Az árajánlat elfogadását követően megtervezem a kampányod elemeit, a kulcsszavaktól kezdve, a hirdetésszövegeken át, egészen a célzási beállításokig.

Kampányok felépítése

Az általad is jóváhagyott tervek alapján elkészítem a kampányaidat, minden szükséges beállítással, és megnyomjuk a START gombot!

Kapcsolatfelvételi űrlap

Megválaszolom…

Gyakori Kérdések

Mi az a Google Ads?

A Google Ads (korábbi nevén Google AdWords), a Google hirdetéskezelő rendszere, amely lehetővé teszi, hogy hirdetéseket jeleníts meg a Google kereső, YouTube és más weboldalakon, azok számára, akik épp keresik a terméked, szolgáltatásod vagy érdekes, hasznos lehet számukra.

Mennyibe kerül egy kattintás?

A kattintási árakat nagyban befolyásolja a piacodon lévő verseny nagysága, a weboldalad minősége, a megcélzott pozíció és számtalan egyéb tényező. Nagyságrendi kattintási árakat tudunk kalkulálni.

Mennyit érdemes költeni a hirdetésekre?

A hirdetésekre szánt keretet teljes mértékben te határozhatod meg, de természetesen adunk támpontot. Amennyiben a hirdetések megjelenését korlátozza a napi keret, jelezzük, hogy érdemes lenne emelni. Indulásként a javasolt minimum napi keret 1-2.000 Forint.

Miből áll a havi hirdetéskezelés?

A hirdetés kezelésen belül olyan rendszeres feladatokat végzünk el, mint pl: figyelni és kizárni az irreleváns és gyengén teljesítő kulcsszavakat, fejleszteni a hirdetés szövegeket, finomítani a célzási beállításokat, kísérleti kampányokat futtatni, konverzióra optimalizálni. Emellett a Google Ads is folyamatosan fejlődik, így a hirdetéskezelés részét képezi az új eszközök tesztelése és beállítása.

Hogy működik a Google Ads?

A Google működésének alapja egy kattintás alapú (PPC – Pay Per Click) rendszer, amelyben a hirdetések megjelenéséért (kivéve videós hirdetések) nem kell fizetned, csak akkor, ha rá is kattintanak a hirdetésre, azaz eljutnak a weboldaladra. Hogy pontosan hogyan működik a Google Ads, arról bővebben ide kattintva olvashatsz.

Kinek fog megjelenni a hirdetésem?

Azoknak, akik arra a kulcsszóra kerestek, amire hirdetünk, azon a területen, amin hirdetünk és akkor, amikor hirdetünk. Óriási eszköztárat ad a Google, hogy a legpontosabban célozhassuk meg a potenciális ügyfeleidet.

Honnan tudom, hogy a hirdetésből kerestek meg?

Beépítjük a weboldaladba a Google statisztikai mérő programját (Google Analytics). Ezzel mérhetjük az olyan hasznos ügyféltevékenyégeket, mint a kapcsolatfelvétel, ajánlatkérés, vásárlás, telefonhívás, email címre kattintás, hírlevél feliratkozás stb…

Az első helyen fog megjelenni a hirdetésem?

A hirdetések pozícióját többek közt a megadott maximális kattintási ár befolyásolja. Van viszont néhány olyan iparág, ahol annyira magas kattintási árat követel az első pozíció, hogy egyszerűen nem éri meg. Amire törekszünk, hogy az oldal tetején, az első 4 pozícióban jelenjen meg a hirdetés.

Vannak még megválaszolatlan kérdéseid? Tedd fel telefonon vagy email-ben.