Jelenj meg a Google kereső első oldalán fizetett hirdetések nélkül!

Keresőoptimalizálás

A SEO segítségével növelheted a weboldalad forgalmát, ezzel több ügyfelet és bevételt szerezve.

online marketing

Így csinálom!

SEO 6 lépésben

Elemzés

Felmérem a weboldalad jelenlegi állapotát, megvizsgálom, hogy az oldalad alkalmas-e arra, hogy hatékonyan keresőoptimalizáljam, és készítek egy komplett weboldal elemzést, amiben feltárom az esetleges hiányosságokat.

Stratégia

Amennyiben a weboldaladon megvalósíthatók a szükséges SEO lépések, elkészítek egy stratégiát. Előre meghatározott ütemtervben részletezem, hogy milyen fejlesztéseket végzek el az oldalon.

Technikai SEO

Először rendbe rakom a weboldalad alapjait. Ebbe tartozik a sebesség, a feltérképezhetőség, a reszponzivitás, átirányítások, biztonságos kapcsolat, és minden ami a SEO elengedhetetlen eleme.
i

On Page SEO

Fejlesztem a weboldalad szöveges tartalmát, kialakítom a belső-link hálózatát, megadom a szükséges meta és strukturált adatokat, és javítom a használhatóságát, azaz növelem az oldal élményt.

Off Page SEO

Fejlesztem a weboldalad háttér link hálózatát, linképítéssel. Felkutatom a minőségi, releváns weboldalakat. Ezekről az oldalakról a weboldaladra mutató linkeket vásárolunk, amelyek növelik az oldalad “bizalmi” értékét. A linképítés a mai napig az egyik leghatékonyabb keresőoptimalizálási folyamat.
l

Tartalomgyártás

Rendszeresen bővítjük a weboldalad szöveges tartalmát, Blog bejegyzések formájában. Ezek a tartalmak hasznos, értékes információt adnak a termékeddel, szolgáltatásoddal kapcsolatban.

Érdekel a weboldalad jelenlegi állapota? Kérd díjmentes weboldal elemzésed, amiben felfedem az esetleges keresőoptimalizálási hiányosságokat.

A munkafolyamatok

Keresőoptimalizálás

Technikai SEO

U

Weboldal indexelés

Megvizsgálom, hogy a Google kereső robotjai megfelelően feltérképezték-e a weboldalad. Látják-e a fontosabb aloldalaidat, valamint a kevésbé értékes oldalak (kapcsolat, köszönő oldal, stb…) el vannak-e rejtve a Google elől.

Weboldal sebesség

Szoftverek segítségével elemzem a weboldalad sebességét, külön asztali és mobil eszközökön. Ellenőrzöm azokat az elemeket, amelyek hatással vannak a betöltési sebességre, mint pl: képek mérete, videós tartalom, tárhely, gyorsítótárazás.

Reszponzivitás

Tesztelem, hogy a weboldalad minden eszközön megfelelően jelenik-e meg. Könnyen használható, felhasználóbarát élményt nyújt asztali gépek mellett mobil eszközön is?
~

Biztonságos kapcsolat

Rendelkezik a weboldalad biztonságos (https) SSL kapcsolattal? Manapság már alapvető a biztonságos kapcsolat, valamint rangsorolási tényező is.

Keresőbarát URL

Feltérképezem a weboldalad URL struktúráját. Fontos, hogy az URL tartalmazzon kulcsszót. Jó példa: https://weboldal.hu/szolgaltatas Rossz példa: http://weboldal.hu/30%id_504
+

Átirányítások

Ellenőrzöm a domain átirányításokat. A weboldalad csak egyféle előtaggal jelenhet meg. Pl.: https://weboldalad.hu és erre irányít minden egyéb előtag, pl.: http://www.weboldalad.hu. Ezzel elkerüljük a duplikált oldalak kialakulását.
s

404-es hibaoldalak

Megnézzem, hogy a weboldaladon található-e 404-es, nem létező vagy elköltözött oldal. Ezeket átirányítom a megfelelő, releváns oldalra, illetve egyedi 404-es oldalt hozok létre, ami tovább navigálja a felhasználóidat.

Oldaltérkép

A weboldalad oldaltérképe tartalmazza az összes aloldalt, bejegyzést, képet. Ez segíti a Google keresőt, hogy gyorsan és rendszeresen térképezze fel a weboldaladon történő változásokat, fejlesztéseket. Az oldaltérképet a Google számára külön el is küldöm, ezzel is gyorsítva a feltérképezés folyamatát.
Z

Google Search Console

A SEO eredmények mérésének az alapja a Google hivatalos statisztikai mérőprogramja, a Google Search Console (Google Webmestereszközök). Minden weboldal számára kötelező elem kell legyen.

Core Web Vitals értékek

LCP (Largest Contentful Paint)

A weboldalad legnagyobb vizuális elemének a betöltési ideje.
2,5 másodperc alatt jó,
2,5 – 4 másodperc között “megfelelő”,
4 másodperc fölött gyenge.

FID (First Input Delay)

Az első interakció és a weboldal használhatósága között eltelt idő. Magyarul a kattintás és az oldal használható (működnek a gombok, menüpontok) betöltése közötti idő.
100 ms alatt jó,
100-300 ms között “megfelelő”,
300 ms fölött gyenge.

CLS (Cumulative Layout Shift)

A weboldal vizuális stabilitásának mérőszáma. A weboldal betöltése közben milyen mértékben mozognak az oldalon lévő elemek. pl.: Egy kép később tölt be, ezért a betöltést követően az alatta található tartalmat lentebb tolja. Ez akkor lehet zavaró, ha az oldal betöltése közben kattintanál egy gombra, de az pont lentebb csúszik, egy másik elem betöltése miatt, ami rontja a felhasználói élményt.

Szeretnéd tudni, mennyibe kerül a weboldalad keresőoptimalizálása? Kérj személyre szabott árajánlatot.

On Page SEO

h

Meta adatok

A weboldal minden oldalán megadhatunk úgynevezett meta adatokat, mint az adott oldal címe, leírása. Ezek az adatok megjelenhetnek a Google találati listáján is, ezáltal egy jól megírt meta címsor és leírás növelheti az átkattintási arányt.

Képek optimalizálása

A képek felbontása, mérete befolyásolja a betöltési sebességet, de emellett beszédesek is lehetnek a Google számára. A kép file elnevezése mellett megadhatunk a képeknek címsort és alternatív cimsort is, amelyeket a Google feltérképez, és ezáltal a képek megjelenhetnek a képkereső találatai között.
f

Strukturált adatok

Olyan hasznos információk, amelyek megjelenhetnek a Google találati listájában. (kép, nyitvatartási idő, cím, értékelés, gyik, de akár komplett receptek stb…) Ezáltal több információt adva a felhasználóknak, még a kattintás előtt. Emellett növeli a “teret” amelyet a találati listán elfoglalsz.

Belső linkhálózat

A weboldalon belül linkelhetünk bármely alodalunkra. Fontos, hogy olyan belső linkhálózatot alakítsunk ki, amely a fontosabb oldalakat részesíti előnybe. pl.: érdemes a blogbejegyzésben linkelni az adott termék vagy szolgáltatás oldalát, amivel a bejegyzésben foglalkozunk. A belső linkhálózatot használja a Google is a feltérképezésben, így jelezhetjük, melyek a kiemelt aloldalak.

Felhasználói élmény

Ez sok mindent foglal magába. A webdesign-tól kezdve a CTA gombokon át, a grafikai és vizuális elemekig. Hiába jó a szövegezése a weboldaladnak, ha azt nem illusztrálja képekkel. Hiába jó az aloldalad felépítése, ha nem vezeti tovább a látogatót a cél felé, CTA (Call to Action – Cselekvésre ösztönző) gombokkal.

Szöveg formázás

Igen, a Google szeme mindent figyel, többek közt a weboldalon található szöveg olvashatóságát, formázását. A cél, hogy könnyen fogyasztható legyen a tartalmad. Ezt úgy érheted el, hogy több bekezdésre osztod, alcímekkel tagoldod témák szerint, kiemeled a fontos információkat, vagy akár egy tartalomjegyzékkel segíted az olvasódat, hogy gyorsan a számára hasznos információhoz jusson. Meglepő, de még a helyesírást is számításba veszi a Google.

Kulcsszavak

A kulcsszavak megfelelő használatával tudjuk jelezni a Google számára, hogy az adott aloldal mely kulcsszavakra releváns. Ehhez használunk kell a kulcsszavakat az alábbi helyeken:

  • URL
  • Oldal meta cím
  • Oldal meta leírás
  • H címsorok
  • Képek file neve és címe
  • Szöveges tartalom

Fontos, hogy a szöveges tartalom megfelelő mennyiségben tartalmazza a releváns kulcsszavakat, viszont nem szabad túlzásba esni, mivel a kulcsszavak túlzott használatát spam tevékenységként kezeli a Google.

Növeld a weboldalad forgalmát kattintási díjak nélkül, keresőoptimalizálással.

Melyik éri meg jobban?

Hirdetés vs. SEO

SEO

R

Ingyen növelheted a weboldalad forgalmát

R

Növeli a konverziós arányt 

Q

Nem hoz azonnali eredményt.

Q

Mindig a hirdetések mögött fogsz megjelenni

Hirdetés

R
Azonnali eredményeket érhetsz el
R
Megelőzheted az organikus találatokat
Q

Minden látogatóért fizetned kell

Q

Nem növeli a konverziós arányt

A lényegi különbség a SEO és a hirdetés kötözz, hogy a SEO a weboldaladat fejleszti, a hirdetés pedig a vevőszerző rendszeredet. Ebben rejlik a SEO igazi ereje.

Ha a weboldalad minőségi, és egy jó termékkel vagy szolgáltatással párosul, akkor szinte biztos a siker. De mi van akkor, ha egy jól felépített hirdetést futtatunk egy elavult weboldalra?

Hiába lesz nagy a weboldal látogatottsága, ha senki sem vásárol tőled. Egy ócska weboldalt hirdetni kidobott pénz!

Az arany középutat kell megtalálni ami meglátásom szerint: Folyamatos fókuszban tartani a SEO lépések megvalósítását, miközben a hirdetésekkel megtámogatni a forgalmat.

Néhány érv

Miért a SEO?

A
A Google a világ leglátogatottabb weboldala.
A
A Google kereső piaci részesedése 92%.
A
Google használatának aránya az asztali gépeken: 90%.
A
Az emberek 81%-a online keres terméket vagy szolgáltatást.
A
A felhasználók havonta több mint 160 milliárd keresést végeznek.

Vedd fel velem a kapcsolatot, és beszéljünk a weboldalad keresőoptimalizálásáról teljesen díj és kötelezettség mentesen!

Megválaszolom…

Gyakori Kérdések

Mennyi idő, mire az első oldalra kerül a weboldalam?

A keresőoptimalizálásnak jellemzően 6-8 hónap elteltével lesz érezhető hatása. Ez függ a piacodon lévő versenytől is. Pontos kalkulációt épp ezért nagyon nehéz lehet adni.

Mi az a keresőoptimalizálás?

A keresőoptimalizálás (Search Engine Optimization – SEO) azon tevékenységek összessége, amelyek javítják a weboldalad organikus pozícióját a Google keresőben, ezáltal több látogatót és ügyfelet szerezhetsz.

Mi alapján lesz első a weboldalam?

A Google több 100 tényező alapján rangsorolja a weboldalakat. Ezeknek csak egy nagyon kis részét ismerjük. Tehát minőségi tartalmat kell biztosítani a látogatóidnak, könnyen kezelhető, jól átlátható formában, a lehető leggyorsabban.

Mennyibe kerül a SEO?

A keresőoptimalizálás díját rengeteg tényező befolyásolja, így nagyon nehéz látatlanban beárazni. Léteznek havidíjas és projekt alapú megbízások. Érdekel a keresőoptimalizálás ára? Kérj ajánlatot ide kattintva.

Vannak még megválaszolatlan kérdéseid? Tedd fel telefonon vagy email-ben.