Jelenj meg a Google kereső első oldalán fizetett hirdetések nélkül!
Keresőoptimalizálás
A SEO segítségével növelheted a weboldalad forgalmát, ezzel több ügyfelet és bevételt szerezve.
Így csinálom!
SEO 6 lépésben
Elemzés
Stratégia
Technikai SEO
On Page SEO
Off Page SEO
Tartalomgyártás
Rendszeresen bővítjük a weboldalad szöveges tartalmát, Blog bejegyzések formájában. Ezek a tartalmak hasznos, értékes információt adnak a termékeddel, szolgáltatásoddal kapcsolatban.
Érdekel a weboldalad jelenlegi állapota? Kérd díjmentes weboldal elemzésed, amiben felfedem az esetleges keresőoptimalizálási hiányosságokat.
A munkafolyamatok
Keresőoptimalizálás
Technikai SEO
Weboldal indexelés
Megvizsgálom, hogy a Google kereső robotjai megfelelően feltérképezték-e a weboldalad. Látják-e a fontosabb aloldalaidat, valamint a kevésbé értékes oldalak (kapcsolat, köszönő oldal, stb…) el vannak-e rejtve a Google elől.
Weboldal sebesség
Reszponzivitás
Biztonságos kapcsolat
Keresőbarát URL
Átirányítások
404-es hibaoldalak
Megnézzem, hogy a weboldaladon található-e 404-es, nem létező vagy elköltözött oldal. Ezeket átirányítom a megfelelő, releváns oldalra, illetve egyedi 404-es oldalt hozok létre, ami tovább navigálja a felhasználóidat.
Oldaltérkép
Google Search Console
A SEO eredmények mérésének az alapja a Google hivatalos statisztikai mérőprogramja, a Google Search Console (Google Webmestereszközök). Minden weboldal számára kötelező elem kell legyen.
Core Web Vitals értékek
LCP (Largest Contentful Paint)
A weboldalad legnagyobb vizuális elemének a betöltési ideje.
2,5 másodperc alatt jó,
2,5 – 4 másodperc között “megfelelő”,
4 másodperc fölött gyenge.
FID (First Input Delay)
Az első interakció és a weboldal használhatósága között eltelt idő. Magyarul a kattintás és az oldal használható (működnek a gombok, menüpontok) betöltése közötti idő.
100 ms alatt jó,
100-300 ms között “megfelelő”,
300 ms fölött gyenge.
CLS (Cumulative Layout Shift)
A weboldal vizuális stabilitásának mérőszáma. A weboldal betöltése közben milyen mértékben mozognak az oldalon lévő elemek. pl.: Egy kép később tölt be, ezért a betöltést követően az alatta található tartalmat lentebb tolja. Ez akkor lehet zavaró, ha az oldal betöltése közben kattintanál egy gombra, de az pont lentebb csúszik, egy másik elem betöltése miatt, ami rontja a felhasználói élményt.
On Page SEO
Meta adatok
Képek optimalizálása
Strukturált adatok
Olyan hasznos információk, amelyek megjelenhetnek a Google találati listájában. (kép, nyitvatartási idő, cím, értékelés, gyik, de akár komplett receptek stb…) Ezáltal több információt adva a felhasználóknak, még a kattintás előtt. Emellett növeli a “teret” amelyet a találati listán elfoglalsz.
Belső linkhálózat
Felhasználói élmény
Szöveg formázás
Kulcsszavak
A kulcsszavak megfelelő használatával tudjuk jelezni a Google számára, hogy az adott aloldal mely kulcsszavakra releváns. Ehhez használunk kell a kulcsszavakat az alábbi helyeken:
- URL
- Oldal meta cím
- Oldal meta leírás
- H címsorok
- Képek file neve és címe
- Szöveges tartalom
Fontos, hogy a szöveges tartalom megfelelő mennyiségben tartalmazza a releváns kulcsszavakat, viszont nem szabad túlzásba esni, mivel a kulcsszavak túlzott használatát spam tevékenységként kezeli a Google.
Növeld a weboldalad forgalmát kattintási díjak nélkül, keresőoptimalizálással.
Melyik éri meg jobban?
Hirdetés vs. SEO
SEO
Ingyen növelheted a weboldalad forgalmát
Növeli a konverziós arányt
Nem hoz azonnali eredményt.
Mindig a hirdetések mögött fogsz megjelenni
Hirdetés
Minden látogatóért fizetned kell
Nem növeli a konverziós arányt
A lényegi különbség a SEO és a hirdetés kötözz, hogy a SEO a weboldaladat fejleszti, a hirdetés pedig a vevőszerző rendszeredet. Ebben rejlik a SEO igazi ereje.
Ha a weboldalad minőségi, és egy jó termékkel vagy szolgáltatással párosul, akkor szinte biztos a siker. De mi van akkor, ha egy jól felépített hirdetést futtatunk egy elavult weboldalra?
Hiába lesz nagy a weboldal látogatottsága, ha senki sem vásárol tőled. Egy ócska weboldalt hirdetni kidobott pénz!
Az arany középutat kell megtalálni ami meglátásom szerint: Folyamatos fókuszban tartani a SEO lépések megvalósítását, miközben a hirdetésekkel megtámogatni a forgalmat.
Néhány érv
Miért a SEO?
Vedd fel velem a kapcsolatot, és beszéljünk a weboldalad keresőoptimalizálásáról teljesen díj és kötelezettség mentesen!
Megválaszolom…