Google hirdetési statisztikák

Kategória: Google Ads
Kiss Dávid

Kiss Dávid

Marketing kivitelező

Itt is megtalálsz:

Ma már az internetet bárhonnan elérhetjük. Ott lapul a zsebünkben, körülvesz minket, és ezt ki is használjuk.

Kérdéseinkkel, panaszainkkal, vágyainkkal a Google keresőhöz fordulunk a megoldás reményében.

A te vállalkozásod kihasználja ezt az óriási lehetőséget?

Hiszen a te terméked vagy szolgáltatásod is megoldást nyújt egy problémára, megold egy panaszt, vagy épp közelebb segít egy vágyott állapot eléréséhez.

És ebben a percben is, amikor ezeket a sorokat olvasod, éppen valaki a te portékádat keresi.

A kérdés már csak az, hogy megadod a lehetőségét, hogy meg is találjon?

A Google hirdetésekkel lehetőséged van megjelenni weboldaladdal a keresőben, azokra a kifejezésekre, amelyek relevánsak a vállalkozásod számára.

A Google hirdetések működéséről bővebben itt olvashatsz.

Ebben a bejegyzésben olyan beszédes Google hirdetési statisztikákat tálalok eléd, ami eloszlatja azokat a kételyeidet, amelyek eddig gátoltak abban, hogy belevágj a Google hirdetésekbe.

  • A hirdetésekre kattintó felhasználók 50%-al nagyobb eséllyel vásárolnak.
  • A Google hirdetések 80%-al növelik a márkád ismertségét.
  • Az asztali számítógépeken történő keresések 90%-a a Google keresőjében történik.
  • A kis- és középvállalkozások 65%-a rendelkezik valamilyen kattintási alapú (PPC) hirdetéssel.
  • A felhasználók 35%-a indít vásárlást a Google keresést követő 5 napon belül.
  • A vállalkozások több mint 80%-a hisz a Google Ads kampányok eredményességében.
  • A Google hirdetésekre leadott kattintások 61%-a okostelefonról történik.
  • Több mint 1,2 millió vállalkozás használja a Google hirdetéseket.
  • A Google hirdetések átlagosan minden elköltött dollár után, 8 dollár bevételt generálnak. (8x megtérülés)
  • A Google hirdetések átlagos konverziós aránya 4,4%.
  • A Google a világ leglátogatottabb oldala.
  • A keresőmotorok piacának 76%-át a Google birtokolja.
  • A 18 és 34 év közötti felhasználók több mint fele nem tudja megkülönböztetni a hirdetéseket és az organikus találatokat.
  • A mobilon keresések 70%-ánál az ügyfél 1 órán belül intézkedik.
  • A Google hirdetések 50%-al jobban konvertálnak, mint az organikus keresési eredmények.
  • A Google másodpercenként 63.000 keresést szolgál ki.
  • A kattintások 46%-a az első három fizetett Google hirdetésre érkezik, a keresési eredmények között.
  • A felhasználók 75%-a szerint a fizetett hirdetések megkönnyítik az információszerzést.
  • A felhasználók 43%-a vásárolt valamit, miután meglátott egy online hirdetést.
  • A felhasználók 60%-a hetente legalább egyszer kattint Google hirdetésekre.
  • Az online tranzakciók 40%-a mobileszközön történik.
  • 2022-ben a várható hirdetési kiadások 54%-a online történik.
  • A marketingesek 96%-a költ pénzt keresési hirdetésekre.

Amennyiben a vállalkozásod nem költ online hirdetésekre, versenyhátrányba kerül a konkurensekkel szemben.

És hogy megéri-e hirdetni a Google keresőben? Igen! Természetesen meg kell vizsgálni, hogy az adott terméket vagy szolgáltatást milyen csatornákon keresik az emberek, de az biztos, hogy a Google hirdetésekkel érdemes foglalkoznod.

Tetszett ez a cikk, vagy úgy gondolod másnak is hasznos lehet? Kérlek segíts egy megosztással, hogy minél több emberhez eljuthasson. Köszi! 🙂

Itt is megtalálsz

További cikkek a témában

Ismerd meg a Google hirdetések működését

Ismerd meg a Google hirdetések működését

Szeretnél weboldaladdal az elsők között megjelenni a Google keresőjében? Ismerd meg a Google hirdetések működését! Tartalom: Google hirdetés szerepe Google hirdetés működése Kulcsszavak Licitálás menete Kattintási árak...

bővebben
Share This